Vinkkejä pienyrittäjien verkostoitumiseen ja työn ja muun elämän yhteensovittamiseen
Moni yrittäjä tekee pitkää työpäivää ja -viikkoa sekä pitää keskimäärin vähemmän lomia kuin muut. Joka kolmas yrittäjä sinnittelee työn ja muun elämän yhteensovittamisen ongelmien kanssa. Osa yrittäjistä kuitenkin onnistuu hyvin tasapainon löytämisessä. Omia ajanhallinnan taitoja voi myös kehittää.
– Hyvä tavoite on pyrkiä siihen, että itselle merkitykselliset asiat eivät jää liian vähäiselle huomiolle. Jokaisen yrittäjän olisikin hyvä ottaa agendalleen omasta hyvinvoinnistaan huolehtiminen, kertoo vanhempi asiantuntija Barbara Bergbom Työterveyslaitoksesta.
Työ, muu elämä ja ajanhallinta -oppaassa kerrotaan myös ajan hallinnan työkaluista ja oppaan esimerkeistä saa lisää vinkkejä omaan ajanhallintaan.