TechVillan NUOTTA-webinaari: Asiakaskokemuksesta kilpailuetua ti 13.6. klo 8.40 – 9.50
Onnistunut asiakaskokemus vaatii organisaation jokaisen yksikön yhteistä ymmärrystä asiakkaalle tuotettavasta arvosta, sekä yhteistä tavoitetta asiakkaan kohtaamiseen. Asiakaskokemus tulisi olla johdon agendalla myös B2B-yrityksissä, jotka tavoittelevat asiakasuskollisuutta ja vakiintuneita, luottamukseen perustuvia asiakassuhteita. Asiakaskokemuksen johtamisella on suora yhteys liiketoiminnan tavoitteisiin sekä kilpailuedun saavuttamiseen, ja siksi se on yrityksille tärkeää koosta ja toimialasta riippumatta.
Tiedätkö, minkälaista kokemusta asiakkaasi arvostavat? Miten yritys saa asiakkaistaan todellisen kuvan ja pystyy ymmärtämään tämän käyttäytymistä? Miten varmistetaan, että asiakkaan kokemus on yhtä korkealaatuinen riippumatta siitä, asioiko hän digikanavassa vai kasvotusten?
Tule kuulemaan miten asiakaskokemusta johdetaan B2B -ympäristössä ja miten luodaan yhtenäinen asiakaskokemus riippumatta kohtaamispisteestä. Webinaarissamme tiistaina 13.6.2023 vieraanamme B2B-asiakaskokemuksen asiantuntija Anna-Maija Tanninen CX Agency Oy:stä ja digitaalisen asiakaskokemuksen asiantuntija Matti Pylväs Edita Primasta.
Webinaarin järjestää osana NUOTTA-hanketta Teknologiakeskus Techvilla Oy ja tilaisuudesta julkaistaan myöhemmin tallenne. Pidämme oikeuden muutoksiin.
—
NUOTTA-hanke tukee ja rohkaisee yrityksiä käynnistämään ja kehittämään palveluinnovaatioprojekteja sekä asiakasymmärrykseen liittyviä prosesseja ja ratkaisuja. Euroopan unionin osarahoittama hanke totutetaan yhteistyössä Hämeen Ammattikorkeakoulun kanssa, joka vastaa toteutuksesta Kanta-Hämeen osalta. Uudellamaalla rahoittajina toimivat lisäksi KUUMA -seutu liikelaitos, Uudenmaan liitto sekä Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiö. Lue lisää hankkeesta: nuottahanke.fi
Ilmoittautuessasi webinaariin hyväksyt tietojesi käsittelyn TechVillan tietosuojaselosteen mukaisesti.